Neem contact met ons op

Zoekt u informatie over een bepaald onderwerp?
Onze diensten zijn rechtstreeks bereikbaar per telefoon of e-mail. Onderaan elke webpagina vindt u specifieke contactgegevens over elk onderwerp.

Hebt u geen rechtstreekse contactpersoon gevonden?
U kan ons contacteren via ons Service Center Gezondheid: het centrale en gemeenschappelijke contactpunt voor het RIZIV, de FOD Volksgezondheid en later het FAGG.

Ons adres?
Sinds 1 maart 2021 bevinden onze diensten zich op ons adres: Galileelaan 5/01, 1210 Brussel.

 

Een rechtstreeks en specifiek contactpunt voor de meeste onderwerpen

Onderaan op onze webpagina's vindt u het e-mailadres en/of het telefoonnummer van de medewerkers die gespecialiseerd zijn in het thema van die pagina.

Voor informatie over uw persoonlijk dossier (over gezondheidszorg, uitkeringen wegens arbeidsongeschiktheid, moederschap of geboorteverlof) moet u uw ziekenfonds contacteren.

 

Ons centraal contactpunt: het Service Center Gezondheid

Vindt u geen rechtstreekse contactpersoon of hebt u een algemenere vraag? contacteer ons via het Service Center Gezondheid:

  • per telefoon op +32(0)2 524 97 97 van maandag tot vrijdag van 8 tot 13 uur

Het Service Center Gezondheid is opgericht in het kader van de samenwerking tussen de FOD Volksgezondheid, het RIZIV en het FAGG.

 

Ons centraal adres in Brussel

Door de COVID-19-crisis zijn onze kantoren momenteel niet toegankelijk, maar we blijven volledig bereikbaar per e-mail, telefoon en post.

Sinds 1 maart 2021 bevinden onze diensten zich op ons adres: Galileelaan 5/01, 1210 Brussel.

Toegangsplan

 

Vragen in verband met COVID-19

Specifieke vragen over COVID-19-maatregelen in verband met de verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen, specifiek:

Dienst geneeskundige verzorging:

Dienst van de uitkeringen wegens arbeidsongeschiktheid:

Algemene vragen over COVID-19:


Bent u journalist?

Raadpleeg onze persrubriek

 

Volg ons ook op ...

Twitter Youtube Youtube Linkedin Linkedin
 

Contacten voor de Dienst voor Geneeskundige Evaluatie en Controle (DGEC)

Naar aanleiding van de COVID-19-crisis is de griffie voorlopig enkel toegankelijk op afspraak op +32(0)2 739 79 29, van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur.

 

Onze sluitingsdagen

  • Vrijdag 1 januari 2021
  • Maandag 5 april 2021
  • Donderdag 13 mei 2021
  • Vrijdag 14 mei 2021
  • Maandag 24 mei 2021
  • Woensdag 21 juli 2021
  • Maandag 1 november 2021
  • Dinsdag 2 november 2021
  • Donderdag 11 november 2021
  • Vrijdag 12 november 2021
  • Maandag 15 november 2021
  • Van maandag 27 december 2021 tot en met vrijdag 31 december 2021
 

Een klacht over de kwaliteit van onze diensten?

Heeft u een klacht over de werking of de kwaliteit van onze diensten?
Neem contact met ons op!

Bedankt om zo bij te dragen tot de permanente verbetering van onze diensten.

Hoe kunt u uw klacht bij ons indienen?

 
 

Laatst aangepast op 04 maart 2021