Onze veiligheidsmaatregelen in het kader van de COVID-19-crisis
Vanaf 25 mei hernemen we geleidelijk activiteiten op de RIZIV-sites. We organiseren dus indien nodig ook vergaderingen met fysieke aanwezigheid van externe bezoekers.
Het is onze voornaamste zorg om de veiligheid van onze medewerkers en bezoekers te kunnen garanderen.
Meer specifiek voor de bezoekers nemen we de volgende maatregelen, zowel in onze vestigingen in Brussel als in onze provinciekantoren:
We zetten plexiwanden aan de onthalen.
We vragen u om een mondmasker te dragen. Als u geen mondmasker hebt, dan zal het onthaalspersoneel u een wegwerpmasker geven.
Als u de veiligheidsafstand van 1,5 m niet kunt aanhouden raden wij u aan om het masker te dragen. Onze medewerkers met wie u in vergadering bent, zullen dat ook doen.
We zetten desinfecterende handgels aan de onthalen en in de vergaderzalen.
We organiseren onze vergaderingen in zalen waar het mogelijk is om op elk moment 1,5 m afstand te houden van elkaar. De opstelling van de zalen is ook aangepast.
Om te voorkomen dat mensen elkaar onnodig tegen het lijf lopen hebben we een duidelijke bewegwijzering in het gebouw aangebracht.
We laten de deuren van de vergaderzalen open, zodat u binnen kunt komen zonder de handgrepen aan te raken.
Contactgegevens in het kader van de COVID-19-crisis
Heeft u vragen in deze crisistijd? We verwijzen u graag door naar de belangrijkste contactadressen.
Indien u een algemene vraag heeft:
Indien u een vraag heeft met betrekking tot de aanpassingen van bepaalde regels van de verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen
- COVID19-maatregelen - Sector van de geneeskundige verzorging
- COVID19-maatregelen - Sector van de uitkeringen wegens arbeidsongeschiktheid
- Als zorgverlener of werkgever
Indien u een algemene vraag heeft:
Indien u een vraag heeft met betrekking tot de aanpassingen van bepaalde regels van de verzekering voor geneeskundige verzorging en uitkeringen
- COVID19-maatregelen - Sector van de geneeskundige verzorging
- COVID19-maatregelen - Sector van de uitkeringen wegens arbeidsongeschiktheid
Contact Dienst voor geneeskundige evaluatie en controle (DGEC)
U vindt de contactgegevens van het algemeen secretariaat te Brussel op de pagina over de structuur van de DGEC.
Opgelet: stuur al uw briefwisseling voor de DGEC voortaan naar volgend adres: RIZIV, Dienst voor geneeskundige evaluatie en controle, Tervurenlaan 211, 1150 Brussel
Griffie van de Kamer van eerste aanleg en van de Kamer van beroep
griffie.dgc@riziv-inami.fgov.be
Telefoon : +32(0) 739 75 02
Fax : +32(0) 739 75 40
Gezien de corona-crisis, is de Nederlandstalige griffie van de Kamer van eerste aanleg en van de Kamer van beroep voorlopig slechts bereikbaar op afspraak.
U kunt ons contacteren op het nummer 02/739.73.41 of 0496/037129, tussen 09u00-12u00 en 13u00-16u00
Klachten over onze dienstverlening
Hebt u een klacht over onze dienstverlening? Laat het ons weten. Bedankt om bij te dragen tot de permanente verbetering van onze werking en kwaliteit!
Ons klachtenbeheer
